دانلود Root Booster FULL 2.2.5 برنامه افزایش کارایی گوشی اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 655
نویسنده : بهمن نامی

 

 

Root Booster FULL 2.2.5 برای کسانی که نیاز به عملکرد بیشتر برای اجرای روان برنامه ها بدون تاخیر دارند یا برای کسانی که نیاز به بهبود عمر باتری ضعیف دارند می باشد. بسیاری از برنامه ها هستند که در باتری صرفه جویی می کنند یا عملکرد را افزایش می دهند، با این حال Root Booster از ثابت ترین تنظیمات برای کسب بهترین نتایج استفاده می کند. شما به راحتی می توانید این تنظیمات را با حالت های از پیش تعیین شده ای که تقویت سرعت، تقویت باتری یا افزایش ثبات را تضمین می کند اعمال نمایید. این حالت ها با اعمال تنظیمات مناسب برای اجزای اصلی تلفن به انجام می رسند.
 

کاربران گرامی توجه داشته باشید :

درست است که این برنامه در مارکت 
گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تمام امکانات برنامه در دسترس نیست و شما باید از طریق پرداخت های درون برنامه ای نسخه کامل را خریداری کنید ، ولی نسخه ای که ما امروز در ابرک اندروید برایتان قرار داده ایم نسخه خریداری شده و فول آنلاک شده بوده و تمام ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن در دسترس شماست



:: برچسب‌ها: نامی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: